Afstudeerplek link website - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu Afstudeerplek link website - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu

Afstudeerplek link website

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

21 Februari 2008 | Nederland, Wierden

Hola,

Voor de geinteresseerden:

Omschrijving bedrijf:
Invisible but crucial, our rollers are applied worldwide in printers, copiers, cash dispensers, mail handlers, payment terminals and film developing equipment.

Ten Cate Enbi is a global designer and manufacturer of paper transport and image transfer rollers, focusing primarily on the office equipment industry. Other industries, such as automotive and telecommunication, are also served where our existing knowledge provides added value.

De foto's die ik heb toegevoegd zijn van de mensen bij wie ik in huis ga wonen. Wellicht kom ik wel terug als een echte kindervriend :-)

Cheers!

• 21 Februari 2008 - 10:39

Danielle:

Marije! Wat heb jij onderhand nog niet gezien op de wereld, haha! ;-) Spannend hoor! Zie je maandag, heb er zin in!

X Daan

• 21 Februari 2008 - 10:47

Eve:

Nou meid, geniet nog maar even van al je vriendjes hier dan... hahaha:D
    Dikke kus,
    Evelien

• 21 Februari 2008 - 14:50

Hanneke:

hey meis ziet er goed uit! ik zal je goed in de gaten houden!
    kus han

• 25 Februari 2008 - 10:30

Loes:

He marije,
    Ik wil je alvast een hele fijne reis en tijd toewensen daar naar en in Singapore.

Groetjes Loes
    En natuurlijk ook van mijn ouders, wietske en tim