Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Van 4 maart t/m 30 juni ga ik afstuderen bij Ten Cate Enbi in Singapore.
De hele maand juli hoop ik rond te kunnen reizen en Borneo, Indonesie en Maleisie te bezoeken.

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2017

Opslag Helpdesk

07 Juli 2008

Tukker & Tukker Crashing Asia Part III: Penang

25 Juni 2008

Management report ingeleverd & presentatie gegeven

09 Juni 2008

Karaoke met collega's, Hollandse kaas avond.......

30 Mei 2008

Buiten Proportioneel Snaaigedrag v/d Singaporees
Marije

Van 4 maart t/m 30 juni ga ik afstuderen bij Ten Cate Enbi in Singapore. De hele maand juli hoop ik rond te kunnen reizen en Borneo, Indonesie en Maleisie te bezoeken.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24434

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 05 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: