A 6 Year Old to Singapore Party - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu A 6 Year Old to Singapore Party - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu

A 6 Year Old to Singapore Party

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 Maart 2008 | Nederland, Wierden

Hallo allemaal,

Gisteren was het dan zover: het begin van het einde! ;)

De dag begon goed, met een dansje welteverstaan. Kwart over 7 's ochtends werd ik wakker gefeliciteerd door Giel Beelen himself en moest ik, samen met wat andere schrikkel kinders een liedje zingen. Dit alles is in scenario gezet door mijn lieve doch sluwe vriendin Marieke.

's avonds een geslaagd feestje gevierd; dank aan iedereen voor jullie komst en dank voor de lieve, leuke en originele cadeautjes. Check de foto's die ik heb toegevoegd.

Dinsdag is het zover, kwart over 9
's avonds vlieg ik met de witte zwaan richting verre Oosten.

• 03 Maart 2008 - 14:05

José Reinaardus:

Hey Marije,

Heel veel succes morgen met de vlucht en natuurlijk veel plezier in Singapore! Ben benieuwd hoe het met je afstuderen gaat; ik ga je volgen via je site!

Groetjes, José

• 05 Maart 2008 - 00:32

Han:

hey schat,

ik was vergeten wanneer je precies ging!maar je bent dus nu onderweg. super leuke foto's ik heb ze hier maar ff geshowd. heb je er niet meer? leuk om te zien!! heel veel plezier daar, geen gekke dingen doen ;)