Chinees roeien :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu Chinees roeien :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu

Chinees roeien :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

14 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hier weer even een update vanuit het warme maar bewolkt & regenachtige Singapore!

Dinsdagavond voor 3,5 euri naar de bios geweest, Step Up 2- “the streets” gekeken. (bij gebrek aan een andere Engelstalige film, haha) Zat als enige blanke tussen de Singaporese teenagers, was een leuke ervaring. Woensdag- en donderdagavond met een paar Nederlandse meiden een hapje gegeten en lekker weer even in onze eigen taal kunnen kletsen. Van dat Mandarijns snap ik trouwens echt geen biet, haha!

Vanavond ga ik met een paar andere Nederlandse stagiaires/expats naar Harry’s bar, een plek waar veel Nederlanders schijnen te komen. Ben benieuwd! Morgen voor ’t eerst Dragon Boat Racen; ga lid worden van een Brits team en twee keer in de week trainen. Het is een soort Chinees roeien, check de site maar eens: www.britishdragonboat.com. Lijkt me echt lachen joh, weet eigenlijk niet eens precies wat het inhoud maar dat zal morgen allemaal wel duidelijk worden. Hopelijk dat ik zondag mee kan doen met een voetbalwedstrijd met Winston (de broer van de vrouw waar ik in huis woon), das nog even afwachten….

Jullie denken natuurlijk “die doet alleen maar leuke dingen daar”. Nou, ik heb ook veel voor de thesis’ assignment kunnen doen deze week, zit tenslotte de volle 40 uur op kantoor. Ik heb o.a. het hele research boek doorgelezen en aantekeningen gemaakt zodat ik straks weet hoe ik alle informatie moet analyseren en interpreteren. Daarnaast introductie gesprekken gevoerd met allerlei managers en ik ben begonnen met het voorbereiden van de interviews. Kortom, productief weekje!

Goed weekend allemaal en bedankt trouwens voor alle leuke berichtjes die jullie achterlaten! Volgende week volgen de nieuwe pics.

Cheers,
Marij

  • 15 Maart 2008 - 17:14

    Anouk:

    Dag sushi!

    Hoe is het ermee?Wat schrijf je leuk vaak berichtjes :D

    Papa en mama zijn nu naar Henny & Be en ik ben bezig om voor school info te zoeken voor een paper..Heb je mn sms nog gehad dat ik een 8 had voor die eerste paper die je had nagekeken?:D

    Veel plezier met roeien!

    Dikke kusssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Van 4 maart t/m 30 juni ga ik afstuderen bij Ten Cate Enbi in Singapore. De hele maand juli hoop ik rond te kunnen reizen en Borneo, Indonesie en Maleisie te bezoeken.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24483

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 05 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: