Stappen, Bugis Street, Vogelpark etc.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu Stappen, Bugis Street, Vogelpark etc.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Oude Hergelink - WaarBenJij.nu

Stappen, Bugis Street, Vogelpark etc....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

17 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hierbij alvast wat pics van afgelopen weekend, uitgebreid verslag volgt!
x

  • 17 Maart 2008 - 15:01

    Melanie:

    hier ben ik al weer haha. Aan de foto's te zien vermaak jij je erg goed daar en is het ook een mooi land!

    liefs melanie

  • 19 Maart 2008 - 10:40

    Anouk:

    Dag zusterlief!

    Hoe is het ermee?Ging je dit weeken naar Maleisie?Wat gaaf! Met die jongens toch?Echt leuk :D

    Hier ook alles goed, net rijles gehad..ben begon met spiegelen enzo ;) Zo ff mn kamer schoonmaken en dan vanmiddag nog bezig voor school..

    Hoe is het werk?Heb je dat gesprek al gehad met Ron?

    xxxxxx mij

  • 19 Maart 2008 - 19:45

    Marije:

    Haaa meis!! Ik snap er niets van, ik zou automatisch op de hoogte worden gehouden want ik heb mijn e-mail adres ingevoerd maar ontvang nog niets!! Vandaar deze heeele late reactie! Alles is nog super daar?? Heb je al een voorstel voor de uitwisselingsweekendjes??

    liefs! marije k.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Van 4 maart t/m 30 juni ga ik afstuderen bij Ten Cate Enbi in Singapore. De hele maand juli hoop ik rond te kunnen reizen en Borneo, Indonesie en Maleisie te bezoeken.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 24439

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 05 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: